زندگی ادامه دارد

زندگی ادامه دارد

گفته بودم چوبیایی...
زندگی ادامه دارد

زندگی ادامه دارد

گفته بودم چوبیایی...

مشهد:(

خانواده میرن مشهد و من.....

هی میگم امتحانات سر خرن میگن نه ! بفرما اگه امتحانات نبووودن منم فردا صبح زود به جای اینکه توی خونه دایی باشم تو راه مشهد بودم :(

البته خونه دایی هم خوبه هاا ولی خب...مشهد یه چیزه دیگه ست:|

سرخر

آیا میدانستید؟ امتحانات هم دبیران و هم دانش آموزان و هم پدرها و مادر های دانش آموزان را خسسسته و کسل مینماید؟

پس آیا نتیجه نمیگیریم که اون چیزی که سر خره ، امتحاناته . نه بقیه برنامه های ما؟


شماره صندلی بنده: ۲ =مساوی با اینکه من نشستم و مراقب کنارمنه!:(((


نیمه باکلاس!

با اینکه پس فردا امتحانه ..ولی امروز فوق العاده ست! نسیم نیمه گرم بهاری ؟ موجوده

 تراس  سر سبز پر گل؟ موجوده

میز و صندلی راحت ؟ موجوده!

چرا رفتی همایون شجریان؟ موجوده!

رمان سرگرم کننده؟ موجوده

مزاحمت نکردن خانواده ؟ موجوده

بی کاری و ازادی محض ؟( به جز فکر امتحانات در گوشه ذهن ) موجوده

اهاااان اهنگم عوض شد رفت اهنگ کره ای:)))

ادم باید از بیشتر زبونا اهنگ داشته باشه تا باکلااااس شه:)))

الان من به زبانای انگلیسی ، المانی، فارسی، کره ای ، فرانسوی و اسپانیایی اهنگ دارم:)) 

حالا باکلاس باکلاسم نه نیمه باکلاس0_o 

شهبانو کجااایی ؟ دقیقا کجاایی؟ کجایی تو بی من ....تو بی من کجاایی؟

احساس کمبود محبت کردم برای خودم اهنگ خوندم . پرابلم؟؟

نزدیکی به امتحانات پایانی . کتاب توی دستم و موبایلم لاش:))


سیم کارتم سوووخت :( آقای پدر نمیرن درستش کنن

+ وروجک :  (ه) میشه بواستی؟ (وایستی) 

من : چیکار کنم ؟

اون : بواست 

من : :)))))))))

I'm back:))

Yehet:)) bargashtam