زندگی ادامه دارد

زندگی ادامه دارد

گفته بودم چوبیایی...
زندگی ادامه دارد

زندگی ادامه دارد

گفته بودم چوبیایی...

...

خودمو گم کردم . همه کارام قاطی شده..

از تو به یک اشاره از من به سر دویدن...

نمیدونم موفقیت چیه؟ فرد موفق کیه؟ چه جوری ادم موفق میشه؟ اصلا یه ادم معمولی ، یکی مثل من ، موفق میشه؟

هیچ وقط  نتونستم کاری رو درست از اول بکنم. یا وسطش ول میکنم، یا کار یه کس دیگه رو کامل میکنم ( البته اشپزی فرق داره)

همیشه هر کسی ،که خصوصیت خوبی داشته باشه الگو م قرار میدم چرا ؟ چون خودم به قدر کافی کامل نیستم.

همیشه فکر میکردم اعتماد به نفسم به آسمون ها میرسه. الان نگاه میکنم. اونایی که اعتماد به نفس دارن هیچ وقت بدی توی وجودشون ، و زشتی نوی ظاهرشون ندیدن. که من هر دو رو میبینم ولی ، اون اراده لازم رو ندارم که بدی ها رو از بین ببرم و خوبی ها رو تقویت کنم.

حتی برای درس هام! ممکنه هر سالی که میگذره ، یه مقدار به درس خوندنم اضافه شه، اما  هیچ وقت نشده که یه درسی رو کاامل بخونم:| ( دروغ گفتم امسالی یه بار شد که امتحانش رو شدم ۱۹/۷۵ )

همون یه بار هم که خوندم فکر کنم از خجالت امتحانات قبلی بود که بد ترراز دوستان گرام شده بودم:))


پدرم اصلا مشکلی با درس نخوندن من ندارن :)) میخواستم با پدرم دوستم رو برسونم خونه ،

من :  (ب) ؟

ب : هوم؟؟

من : درسات رو خوندی؟

ب : نه :|

پدر گرام : آفرین! 

من و ب : ؟! :|



علی ای همای رحمت

علی ای همای رحمت

شهریار 

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را
که به ماسوا فکندی همه سایه‌ی هما را

دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین
به علی شناختم به خدا قسم خدا را

به خدا که در دو عالم اثر از فنا نماند
چو علی گرفته باشد سر چشمه‌ی بقا را

مگر ای سحاب رحمت تو بباری ارنه دوزخ
به شرار قهر سوزد همه جان ماسوا را

برو ای گدای مسکین در خانه‌ی علی زن
که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را

بجز از علی که گوید به پسر که قاتل من
چو اسیر تست اکنون به اسیر کن مدارا

بجز از علی که آرد پسری ابوالعجائب
که علم کند به عالم شهدای کربلا را

چو به دوست عهد بندد ز میان پاکبازان
چو علی که میتواند که بسر برد وفا را

نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت
متحیرم چه نامم شه ملک لافتی را

بدو چشم خون فشانم هله ای نسیم رحمت
که ز کوی او غباری به من آر توتیا را

به امید آن که شاید برسد به خاک پایت
چه پیامها سپردم همه سوز دل صبا را

چو تویی قضای گردان به دعای مستمندان
که ز جان ما بگردان ره آفت قضا را

چه زنم چونای هردم ز نوای شوق او دم
که لسان غیب خوشتر بنوازد این نوا را

«همه شب در این امیدم که نسیم صبحگاهی
به پیام آشنائی بنوازد و آشنا را»

ز نوای مرغ یا حق بشنو که در دل شب
غم دل به دوست گفتن چه خوشست شهریارا


....

،+ باید درس بخونم و افتادم به وب گردی :|

شازده خانوم قابل باشن ،باید بگم به شعر من خوش آمدی ، خوش آمدی ،خوش آمدی...

پدرم و پدربزرگ مادریم شعر میگن... یه بار سعی کردم ولی وقتی نتیجه رو دیدم پشیمون شدم :|

حسودیم میشه ....داداش کوچیکم ده ساله س...یککک شعرایی میگه:|| 

حسودم من نیستم کههه...شما که میدونین:)))

+عنوان: ستّار

بیا تا ، دل نمرده باز . بازم یادم بده پرواز ، بیا تا دلخوشی م بازم ، کنار تو بشه آغاز...

تا حالا شده کل یک روز رو در بد اخلاق ترین روز های زندگی تون با خواهرتون کل کل کنین و داد بزنین ؟ در حالی که سردرد  گرفتین ودلتون درد میکنه؟؟ 

من شده :))) 

امروز شد ! دلم درررررد میکنه

سرم هم درررررد میکنه:|

وروجک خونواده هم اعصابم رو خط خطی میکنه:|

عنوان: مسیح و آرش ای پی


تو ماهی و من ، ماهی این برکه ی کاشی.. اندوه بزرگیست زمانی که نباشی...

خوبی همیشه نوع های متفاوتی داشته و دید هر کس هم نسبت بهش فرق میکنه

نظر  من اینه  که خوبی از دوست داشتن میاد‌ . ما اگه دوست داشته باشیم بدی که نمی کنیم ، میکنیم؟

اگه از کسی خوشمون بیاد وجدانمون میزاره اذیتش کنیم ؟ فکر نمی کنم

دوست دارم دوست داشته باشم  که دوست داشته شم.و خوبی کنم که بهم خوبی کنن .

دعا کنین بتونم همچین کسی باشم

+ از سهراب سپهری خوشم نمیاد. یعنی در واقع از شعر نو خوشم نمیاد. مثنوی بیشتر دوست دارم.

+ امیدوارم هرچه زودتر تابستون برسه :|

1:7 AM

ساعت 1:7 A M

خوابم نمی بره

از فکر پس فردا حالم بهم می خوره:|

من ،برعکس همه ، پشت خنده هام غمه تو ، برعکس منی . شادی و غمگین میزنی

سیزده بدر مبارک ! عید از دست رفته هم همینطور

و اینکه تسلیت نزدیک شدن به امتحان های نهایی و صفر الی دو گرفتن !

داستان و رمان بلد نیستم بنویسم ولی نوشتن رو دوست دارم. چیزی به ذهنم نمیاد ولی خوب ویرایش میکنم:) 

و تشکر از لیدی بانو ی خودم که توی این مدت که نبودم از یادم نبرد و اینکه خیلی حالم خوبه:)

+ عنوان : محسن یگانه 

اهنگ قشنگیه !

امروز با دختر دایی هام داشتیم بازی آنلاین میکردیم که هی میپرید بیرون :| روی اعصابم بود :)))

من ، برعکس همه ، پشت خنده هام غمه

تو، برعکس منی، شادی و غمگین میزنی

ولی تو ، فوقش آخرش ، میگی کلاه رفته سرش

باشه کلاه رفته سرم ولی تورو از رو میبرم

خط و نشون کشیدم ، خدایی نکرده دیدم

چشمام دیگه تو رو نبینه ، آره دوری و دوستی همینه..‌





⬆یک ذره از متن آهنگ