زندگی ادامه دارد

زندگی ادامه دارد

گفته بودم چوبیایی...
زندگی ادامه دارد

زندگی ادامه دارد

گفته بودم چوبیایی...

از تو به یک اشاره از من به سر دویدن...

نمیدونم موفقیت چیه؟ فرد موفق کیه؟ چه جوری ادم موفق میشه؟ اصلا یه ادم معمولی ، یکی مثل من ، موفق میشه؟

هیچ وقط  نتونستم کاری رو درست از اول بکنم. یا وسطش ول میکنم، یا کار یه کس دیگه رو کامل میکنم ( البته اشپزی فرق داره)

همیشه هر کسی ،که خصوصیت خوبی داشته باشه الگو م قرار میدم چرا ؟ چون خودم به قدر کافی کامل نیستم.

همیشه فکر میکردم اعتماد به نفسم به آسمون ها میرسه. الان نگاه میکنم. اونایی که اعتماد به نفس دارن هیچ وقت بدی توی وجودشون ، و زشتی نوی ظاهرشون ندیدن. که من هر دو رو میبینم ولی ، اون اراده لازم رو ندارم که بدی ها رو از بین ببرم و خوبی ها رو تقویت کنم.

حتی برای درس هام! ممکنه هر سالی که میگذره ، یه مقدار به درس خوندنم اضافه شه، اما  هیچ وقت نشده که یه درسی رو کاامل بخونم:| ( دروغ گفتم امسالی یه بار شد که امتحانش رو شدم ۱۹/۷۵ )

همون یه بار هم که خوندم فکر کنم از خجالت امتحانات قبلی بود که بد ترراز دوستان گرام شده بودم:))


پدرم اصلا مشکلی با درس نخوندن من ندارن :)) میخواستم با پدرم دوستم رو برسونم خونه ،

من :  (ب) ؟

ب : هوم؟؟

من : درسات رو خوندی؟

ب : نه :|

پدر گرام : آفرین! 

من و ب : ؟! :|



نظرات 3 + ارسال نظر
شاذه یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 23:21 http://moon30.blogsky.com

جگرت بشم تو یه آشپز فوق العاده و قبل از اون یک دختر دوست داشتنی عزیز هستی! خدا حفظت کنه :*

خیلی ممنوون به پای شما که نمیرسم؛)
به همچنین . خدا شما رو هم انشاالله حفظ کنه
بووووس

لِیدی :) شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 18:25 http://ladynotes.blog.ir/

مگه آدمای موفق چه شکلی هستن که فکر میکنی تو موفق نیستی؟
خب میگی تلاشتو کردی و موفق شدی و نمرت خوب شد خب آدمای موفقم همینکارو میکنن
بعدش نباید هیچوقت خودتو با دیگران مقایسه کنی هرکسی توانایی های منحصر به فرد خودشو داره و مطئنن توام یه ویژگی های خوبی داری که دیگران ندارن

نمیدونم: [
نهه خب دیگه منم میگم! میتونم اگه تلاش بکنم ولی، اراده برای کار هام ندارم
درسته

یه آدم غیر معمولی ! شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 05:26

نوشتی : چه جوری ادم موفق میشه؟ اصلا یه ادم معمولی ، یکی مثل من ، موفق میشه؟

دختر خوبم !
آدمهای پیروز و سرآمد، هیچوقت خودشان را معمولی نمی دانند آنها باور دارند که برای کاری بزرگ بوجود آمده اند و شب و روز برای رسیدن به هدف خود کوشش می کنند ...

ابتدا آرمان خود را پیدا کن و سپس فقط به آن، فکر کن و ...

این را کسی برایت نوشت که همه دنیا موفقش می دانند ...
پیروز باشید

من خودم رو آدم موفقی نمیدونم! نه استعداد خاصی دارم و نه چیز به درد بخوری...
نه هدف خاصی دارم، نه اراده ای برای انجام هدف های کوچیکی که دارم.

خیلی ممنون.انشاالله همیشه موفق باقی بمونین...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد