زندگی ادامه دارد

زندگی ادامه دارد

گفته بودم چوبیایی...
زندگی ادامه دارد

زندگی ادامه دارد

گفته بودم چوبیایی...

شیرینی با خورده شکلات!

سلام به همگی...عزا داری هاتون قبول


دیروز هوس شیرینی درست کردن کردم...طی یک عملیات جستوجو برای یافتن شیرینی خوشمزه شیرینی با خورده شکلات درست کردم! حالا نه از حواس پرت من که دوسه سری اخر برشته شدن و سری آخری که کاملا سوخت! حالا خواهر بزرگ تر میفرمایند من حدود سه هفته دیگه میخوام مهمونی بدم باید دونوع شیرینی  از الان بپزی:| ما هم میفرماییم چشم :| 

پ ن:شیرینی ها خوشمزه شدن خدا رو شکر :))))

پن ۲: واای:))) مادر بزرگ گرام خوششون اومده حالا میگن من شنبه ای مهمونی دارم،بیا برام از این شیرینی هات درست کن ....چیزی غیر از چشم میشه گفت؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
شاذه سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 18:29

نجیبی گلم! نگو چشم :)
البته برای مادربزرگ جان بپز. خواهرجان هم یه فکری برای خودش بکنه

سلام.چشم! نمیگم چشم:))
بله بله خواهر جان پاشو خودت یه کاری بکن:)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد