زندگی ادامه دارد

زندگی ادامه دارد

گفته بودم چوبیایی...
زندگی ادامه دارد

زندگی ادامه دارد

گفته بودم چوبیایی...

پایان امتحانات مبارک باد

امروز صبح زود بیدار شدیم و رفتیم به آشپزخانه!

کمی اطراف خود را نگاه کردیم و کتاب آشپزی را باز کرده، صفحه ی کرم پاتیسیر در ماکروفر را پیدا کردیم وشروع کردیم به درست کردن.یک کرم آسان و خوشمزه:دی حتما امتحان کنین

خلاصه ما کیک یخچالی را درست کردیم و گذاشتیم توی یخچال طبقه بالا و ظهر به خانه اون یکی مادر بزرگ! رفتیم و بعد از ظهر دادیم بخورن

ته کیک برای خودمان نماند! نمیدونم چرا:| خیلی به نظر خودم شیرین شده بود.

خب الحمدالله دوست داشتن:))

+دوروز تا پایان امتحاناات موندهههههه خدا صبرمون بده این دوروزو:)


نظرات 3 + ارسال نظر
شاذه شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 14:36 http://moon30.blogsky.com

مامانم کلی از کیک یخچالیت تعریف کردن
نسخه شو میدی؟

نوش جونشون
بله چشمالان میام میدم:

دختر خاک شنبه 26 دی 1394 ساعت 09:05

سلام بر بانوی هنرمند


امیدوارم امتحانات رو خوب بدی

سلام عزیزم

مرسی:* تا الان که انشاالله بد ندادم...

لِیدی :) جمعه 25 دی 1394 ساعت 20:39 http://ladynotes.blog.ir/

خب دیگه داری تموم میکنی و بعدش حسابی خوش بگذرون
حس خوبیه ها پایان امتحانا :)))

واهاهاااااای نگو عشق میکنم
سه هفته تمااام کم تر از همیشه انلاین بودم:))))) ( نه که نبودم کلا، کم تر بودم:دی)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد