زندگی ادامه دارد

زندگی ادامه دارد

گفته بودم چوبیایی...
زندگی ادامه دارد

زندگی ادامه دارد

گفته بودم چوبیایی...

قشنگ!!

امشب شب قشنگیه ‌. فردا روز قشنگی خواهد بود.دیروز هم روز قشنگی بود.هر شب به انتظار فردا میشینم که هر چیز میخواد بشه . با این که به قول خودم توی پستای قبلی اتفاق خاصی نمیفته ولی همه اتفاق هایی که میفتن جدیدن و اکثرا دوست داشتنی .

البته به دید ادم بستگی بیشتری داره ؛))

+ از سندی بدم نمیاد. ولی مراد نمیبینم :)) نمیدونم چرا همه بدشون میاد ازش

نظرات 3 + ارسال نظر
لِیدی :) جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 14:53

بابای من ماهواره بدش میاد ماهواره نداریم گاهی خونه داداشم اینا میبینم ولی نمیشناسم اینارو
زیاد علاقه ای به تی وی و این جور چیزا ندارم بیشتر توی لپ تاپم فیلم میبینم

هومممم
ماهم تا چند وقت پیش نداشتیم!

لِیدی :) جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 00:36 http://ladynotes.blog.ir/

سندی و مراد کی هستن؟

سندی توی استیج که توی کانال من و تو ئه و مراد ندیدن ینی خیلی خوشم نمیاد :))

لِیدی :) جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 00:35 http://ladynotes.blog.ir/

من بعضی وقتا به خودم میگم همین که اتفاق بدی نمیفته خودش یه اتفاقِ خوبه

کاملا درست میگی :)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد